شینگل Roof shingle
۱۳۹۶-۱۰-۲۱
لمبهTongue and groove
۱۳۹۶-۱۰-۲۱

آندوویلا onduvilla

معرفی آندوویلا (پوشش سقف شیبدار) آندوویلا یکی از مصالح ساختمانی است که به علت سرعت در ساخت و ساز و زیبایی مورد استقبال قرار گرفته است؛ با جلوه ای همانند سفال یا شینگل دارای وزن بسیار سبکتری است، کاملا ضد آب و رطوبت و در شرایط جوی بسیار نامساعد کارآمد است، ایده آل برای همه نوع بام شیبدار ایوان گرفته تا سایبان، سردرب، آلاچیق و انواع ساختمانهای ویلایی، راه حل برای ساخت و ساز سبک،عایق صدا مخصوصا در هنگام بارش باران، عایق حرارتی، بدون آزبست و دوستدار محیط زیست است.
۱

ابعاد

طول : 106 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
ضخامت : 3 میلی متر
وزن هر ورق : 1.27 کیلوگرم
پوشش هر ورق : 0.312 مترمربع

ویژگی آندوویلا

جریان دائمی هوا
شکل هندسی آندوویلا، جریان ورود و خروج هوا را ممکن می سازد بنابراین ضمن تهویه طبیعی از رطوبت و عرق کردن سقف در داخل فضای سالن یا منزل جلوگیری می کند. فضای آزاد بین تیزه و تایل ها و کناره سقف برای تهویه در هر متر، معادل ۸۵ سانتیمتر مربع است.

وزن سبک
ورق های آندوویلا با سبکی وزن سقف معادل ۴ کیلوگرم در هر متر مربع امکان نصب آسان، جلوگیری از زیان های سقف های سنگین را در شرایط زلزله به همراه دارد. کافی است وزن یک متر مربع سقف سفالی بین ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم را با وزن ۴ کیلوگرم آندوویلا مقایسه فرمائید.

نصب آسان
میخ کوبی بدون زحمت میخ های گالوانیزه ویژه با کلاهک و واشر یکپارچه از نشت آب باران جلوگیری می کند.

طیف رنگی متنوعمشخصه دیگر آندوویلا علاوه بر جلوه و نمای سفالی آن، رنگ آمیزی مخصوص سایه روشن آن (سه تونالیته) طوری هماهنگ انجام شده است که هر قطعه از طیف رنگ خاصی برخوردار است و کنار هم قرار گرفتن آنها چهره زیبا و طبیعی به سقف می دهد.

جلوگیری از نشت
به دلیل انعطاف پذیری، در شرایط آب و هوایی گوناگون حتی در یخبندان ترک بر نمی دارد. هیچگاه نگران نشت آب نخواهیم بود. ازدمای ۳۵-تا ۱۰۵+هیچگونه تغییر اندازه نخواهد داد. مقاوم در برابر وزش باد تا ۳۴۷ کیلومتر بر ساعت است.

همپوشانی کاملا مطمئن
برجستگی مخصوص حاشیه آندوویلا طوری طراحی شده است که از نفوذ و برگشت آب باران و برف در کلیه شرایط آب و هوایی کاملاً جلوگیری می کند. همچنین در مقابل فشار ناشی از باد کاملاً مقاوم می باشد.

صرفه جویی در زیرسازی
آندوویلا برعکس پوشش های مشابه مثل شینگل نیازی به زیرسازی یکپارچه ندارد. به راحتی به روی شبکه چوبی و فلزی نصب می شود. این ویژگی، هزینه زیرسازی را تا ۵۰ % کاهش می دهد.
آندوویلا onduvilla

آندوویلا onduvilla

آندوویلا چیست ؟

آندوویلا یک ورق مناسب جهت استفاده در پوشش سقف هست که جایگزین مناسبی برای دیگر مصالح پوشش سقف هست. ورق آندوویلا ضد آب گیری بوده و با محیط زیست سازگار هستند. اگر به فکر بازسازی یا ساخت پوشش سقف شیبدار خود هستید آندولین میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد زیرا تمامی استاندارد های روز در این ورق رعایت شده.
دیزاینر های این محصول بسیار سعی کرده اند تا آندولین تلفیق سنتی و مدرن رو رعایت کنند تا علاوه بر استاندارد های روز و متریال های مدرن حال و هوا آرامش سنتی را نیز داشته باشد.
ما به شما قول میدهیم پس از اجرا توسط نصاب حرفه ای این محصول از نتیجه کار لذت ببرید چون حالا دارای یک مسکن با نمای بی نقص همراه با حال و هوای مدرنیته و سنتی هستید.
همچنین از دیگر مزایای آندوویلا (onduvilla) میتوان به سازگار بودن این محصول با محیط زیست اشاره کرد.

دیدگاه ها بسته شده است